1. Ana Sayfa
  2. İlginç
  3. Gelecek Makinesi

Gelecek Makinesi

Gelecek Makinesi
1

gelecek makinesi.JPGFirmalar, ilgi çekmek için sanal alemde çok ilginç şeyler de yapabiliyorlar bazen; çok güzel siteler çıkıyor ortaya… Eğlencelilerde… En son apple’nin yapmış olduğu sanal bir oyun oynamıştım, zevkliydi ama sonra devam etmedim: bağımlılık yapıyor! Çok eğlenceli !…

Efes pilsen de çok güzel bir site yapmış; gelecek makinesi diye.

Sanırım bu siteye girmeden önce, iki duble atmanız gerekebilir. 😀 Çünkü yazdıklarına inanmak için kafanızın iyi olması gerek. 🙂

Gelecek makinesi sitesinde sorunuzu yazıp 10-15 saniye kadar bekliyorsunuz ve sorunuzun cevabı çıkıyor ekrana.

Kendi adınıza açacağınız bir link alabilirsiniz ve bu linki arkadaşınıza gönderdiğinizde ve arkadaşınız giriş yaptığında onun sorularını siz cevaplandırabilirsiniz. 😀 böylelikle onu kandırabilirsiniz. 😀

Benim sorduğum sorular:

  • Beni seviyor musun? >>> Çokkk olmayacağından çok bile

  • Yeni bir aşk var mı? >>> hayalden de öte bir şey

  • Zengin olacak mıyım? >>> Okulunu bitir önce, sonra zengin olacaksın merak etme

( ben şuan okuyorum, yeni ayrıldım, beni sevmeyen ölsün modundayım. 😀 VE EN ÖNEMLİSİ EĞER ARKADAŞINIZIN GÖNDERDİĞİ LİNK İLE SİTEYE GİRİŞ YAPARSANIZ, ARKADAŞINIZIN VERDİĞİ CEVAPLAR KARŞISINIZA ÇIKAR… YANİ ARKADAŞLARINIZI KANDIRABİLİRSİNİZ. 😀 )

Sitesi şurası: www.gelecekmakinesi.com

Açılması biraz sürebilir, beklemeniz gerek..

ARKADAŞLAR BU SAYFAYA DEĞİL, İLGİLİ WEB SİTESİNE GİRİŞ YAPTIKTAN SONRA SORULARINI CEVAPLAYABİLİRSİNİZ. YAPMANIZ GEREKEN:

  • www.gelecekmakinesi.com sitesini açmak ( buseneosene.com sitesine bağlanıyor )

  • başlaya basıp, facebook ile bağlanmak

  • yeni link oluşturdan arkadaşınızın ismini yazıp linki oluşturmak, sonra bu linki arkadaşınıza yollayıp onun sayfası açmasını beklemek.

  • arkadaşınız sayfayı açtığında online ibaresi gözükecek ve sorusunu soracaktır. sorduğu an cevabı yapıştırın!

Bu kadar. 🙂

 

 

Hakan KARA

1986 Rize/Çayeli doğumlu. Öğrencilik hayatında bir çok kulüp organizasyonlarında, etkinliklerde ve sempozyumlarda yer aldı. Sosyal medyayı aktif olarak kullanmasının yanında; bu blogu ile 2010 yılında Türkiye çapında yüzlerce katılımcının yer aldığı yarışmada 1. oldu. Kitap okumayı, araştırmayı ve yazmayı çok seviyor...

Yorum Yap

Yapına Yorumlar (388)

  1. Beni seviyormu

    zengin olacakmıyım,

    güzelmiyim

  2. 😕 naSıL oLu anaLamaDım kiii :))

  3. 😀

  4. yha bu çok güzel bir makina

  5. arkadaşım link yolladı ortasında mehmetcan sana acayip i şaka yapacaktı ama hata oluştu dedi şaka nedir ?

  6. slm herkese

  7. mm sen hala uyanmamışsın kardeş 😀 o linki sana gönderene bi sor bakalm nasıl oluyoms 🙂

  8. 😀

  9. 😀 😆

  10. zengin olacakmıyım

  11. :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz çok saçma

  12. izel çok mu güzel

  13. 8) :-* 🙁

  14. batu geldim
    😀

  15. 😀

  16. dışarı cıkacan mı

  17. yha biri banada nasıl oldunu anlatabilirmi ltfnnnn :-* :-*

  18. 8)

  19. bnde arkadaşıma şaka ypmk istiyorum fakat yapamıorum lütfen anlatınnn

  20. 3 yıl içinde kimler ölecek

  21. yeniyimm h@cıı 🙁

  22. 🙄

  23. oldumu seleeen

  24. selen geldimi :zzz

  25. ben ne zaman öylecem

  26. nasılsın

  27. nedirsiniz laaan

  28. 😳 😳 ben sevgiyi bulacak mıyım
    😛 😛 :p
    😮 😡 😆

  29. Ebem Hala Yaşıyormu ? 😀

  30. baran beni sevio beni sevmemesi için napmalıyım

  31. sen kac yasındasın

  32. ne zaman gerçek aşkı yaşacağım

  33. ne zamn gerçek aşkı görücem 😐

  34. sizce bn nasıl biriyim ?

  35. sizce bn sevilecek birimiyim?

  36. 😡

  37. slam arkadaşlar

  38. ben yakışıklı mıyım?

  39. 😆 ne zaman beni gerçekten seven biriyle karşılaşacağım 🙂

  40. ilerde kiminle evlenicem

  41. 😆

  42. bana geri döncekmi?

  43. illerde iş sahibi olabilecekmıyım 😆

  44. ıllerde gerçekten bi iş yerım olacakmı

  45. ayhan beni sewiyor mu

  46. sevgilimin adı ne

  47. ayhan beni seviyormu

  48. bana ne zaman cıkma teklifi edicek sevgilim

  49. acaba o beni seviyomu 😳

  50. 😆

  51. yarın sınawdan kac alca 🙂

  52. kimi seviorm ?

  53. kiminle evlenicem

  54. gelecekte bir mimar olucakmıyım 🙂

  55. gelecekte mimar olucakmıyım

  56. bune hıç bır soru soramıyorum

  57. 🙂 🙂

  58. sevgilimin adı ne

  59. sevdigimin ismi nedir

  60. ilerıde neiş yapacagım

  61. ne zamn sevgılım olacak

  62. 😥

  63. 😆

  64. geleckle ilgili bilmediklerimizi söylüyormu

  65. 😆 iyi bir sitemi

  66. bundan sonra mutlu olacakmıyım

  67. bundan sonra ne olacak 😥

  68. süperrrr:D
    🙂 😉 8) 😐 :-* 😳 🙁 😮 😕 😮 😛 🙄 😀 :l 😛 😛 😛 😛
    ol: :sigh:

  69. çok güzell

  70. gelecekte hangi meslekle meşgul olacağım
    😐

  71. bir doktor olabilirmiyim 😥 ???

  72. karnem ne gelicek.?? 😕

  73. kalbimdeki kişi beni sewiyor mu????

  74. Bizim arabanin rengi ve modeli

  75. askerligi nerde yapacm

  76. ben gelecekte ne olacagım

  77. 😐

  78. 8)

  79. 🙁

  80. kısa zamanda evim olacakmı.
    kocam beni aldatıyormu.

  81. en kısa zamanda evim olacakmı

  82. en kısa zamanda evim olacakmı

  83. oğlum evlenecekmi

  84. oda sevdimi beni

  85. arkadaşım bana yaptığında çok şaşırdım ama daha sonra meseneden ayarladığını anladım

  86. çokiyi

  87. yaya

  88. ev yaptıracammı

  89. beğen meyen 😡 ve …. olsun XD

  90. gelcek zamanda benim ne gini hayerlerim olacak

  91. hangi okulu kazancam??

  92. cok güzel

  93. 6-6 kaç eder

  94. 8) 8) 8) 8) 😆 adım ne

  95. sevdiğiim kişii kim?

  96. ne meslekte çalışacm???

  97. ben kimi sewiorm??

  98. kımınle evleneceğim pekı

  99. sevdiğimin adı ne olacak 😛

  100. ben en çok kimi seviom

  101. kimi seviom

  102. açılmıyor :-* 🙁 nasıl açacağız

  103. 😆 ne lan bu siz kimsiniz

  104. kimsiniz siz be?

  105. gelecegımı hıc bılmıyum az ogreneyım barı

  106. ben kımı sewıyorum 🙂 kım benı sewıo 😆

  107. benı kım sewıo 🙂

  108. benim sevgilimin adı ne olacak

  109. sevgilimin adı ne olacak

  110. benim sevgilim kim olacak

  111. sevgilimin adı ne

  112. zengin olacakmıyım

  113. ben futbolcu olurmuyum

  114. 😛 ya benim sewgilim kim olucak çok merak ediyorum bir sürü hatranlarım war yha 😛

  115. 😛 😛 😛 😛 😛 sewgilim kim olucak bir sürü hayranlarım war 😛 😛 😛 😛 😛

  116. benim sevgilimin adı ne olacak 😆 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

  117. yha bnm sewgilimin ismi ne olck

  118. seweğilimin adı ne :-*

  119. seweğilim bni gerçekten sewiyormu 😮 😮 😮

  120. aşkı ne zman bulucam
    😐

  121. yahni güzldi :-*

  122. kımınle evleneceğim

  123. bnim sewgilim kim 😥

  124. sevgilim kim olcak 😡 😡

  125. eliff??

  126. ne zmn ewlenecem ? 😆

  127. selam herkese

  128. canımın adı ne olacak

  129. yha ben şunu çok mrak ediyorum.acaba aras bulut iynemli ile ne zaman buluşucağım… 😀 😀 😀 😆 😆 😆 🙂 🙂 😉 😉 8) 8) 😐 😐 :-* 😳 🙁 🙁 😥 😥 😮 😮 😕 😕 😮 😮 😡 😡 :zzz :zzz 😛 😛 🙄 🙄 :sigh: :sigh: :sigh:

  130. benim sevgilim kim

  131. 😀 😆 süperrr

  132. 😳 yaaa olmuyo facem yok babam kızıyo 😥 :sigh: giremiyom yardım edin

  133. sevdiğimde acaba beni seviyomu 😥

  134. komediya 😡 😆 😀 🙄 😛

  135. evleneceğim kişi kim olacak ve bu ne zaman gerçekleşecek?.. 🙂

  136. 97c

  137. ben ne zaman olecem

  138. bana kim aşık olacak?

  139. :-* bana kim 8) aşık 8) olacak
    ben kime aşık olacam 8)

  140. bu siteyi çk mrek ediom 😆 😆

  141. hıhı 😆

  142. ailem kaç kişi?

  143. benim ailem kaç kişi

  144. çook güzel

  145. annemin adı ne

  146. okulda en sevdiğim kız kim

  147. karnemde puanlarım ne olacak teşeekkür mü takdir mi alacağım

  148. 8)

  149. 8) bunu yapmaktan keyif alıyorum

  150. ilk okul da sınıfta kalabiliyomusun?

  151. ben okullarımı hep taktilemi geçicem :sigh:

  152. TBMM NİN açılışı kaç yıl olmuştur?

  153. 😆 :-* 😡 :zzz

  154. ben ünivisteyi gececekmiyim :sigh:

  155. ben nezaman evlenecem?

  156. bu sezon benim işlerim nasıl gözükoyu? 😕

  157. evlenecem kişi kim olıcak,ve ne zaman gercekleşecek?

  158. Hangi liseye gitcem ?

  159. buyuyunce mucıt olabılır mıyım 😆

  160. 😆 oyun cok gozel kandırıcı msn de 😆

  161. hangi üniversiteyi kazanıcam?

  162. kaç yaşında sevgilim olacak 🙄 🙄

  163. hangi üniversiteyi kazanıcam

  164. :-* amcamlara gidebilcekmiyim.

  165. okucakmıyım okumucakmıyım

  166. okuycakmıyım yoksa ne olcamm

  167. kimi seviom

  168. sema ablamın sözüne gidebilecekmiyim?

  169. sedef karadeniz

  170. hoşlandığım kişide bnden hoşlanıo mu aramızda bişiler olabilir mi

  171. 🙁 😥 açamıyorum

  172. beni seven kozon adı

  173. America de who was desd firs? :-*

  174. büyüyünce ne olcamm ?

  175. ben büyünce ne olacam

  176. büyünce ne olcam

  177. kımınle ewlenecegım

  178. gzl bişiy olck

  179. kiminle evlenicem

  180. hangi işi yapcam

  181. hangi işi yapacağım

  182. hangi işi yapacağım?

  183. 😆 benim sevgilim kim

  184. benim sevgilim kim ?

  185. hangi üniversiteyi kazanacam

  186. sevdimin adıne

  187. bem büyüyünce kimlen evlenece

  188. ben buyunce ne olcam

  189. buyunce ne olcam

  190. ilerde polis olabilcekmiyim

  191. cevap vrsenze bna

  192. kaç yaşındayımmm???? 😛 🙁 😥 😆 😐

  193. 8) 🙂 😀 😆 😉 😀 😆 😳 🙂 😉 😐 😳 :-* 🙁 😥 😮 😡 😕 :zzz :zzz 😛 🙄 :sigh:

  194. neler olacak, hiç mi?

  195. 😆 😆 😆

  196. ddhaj

  197. BENİM KAÇ YAŞINDA ARABAM OLACAK ?

  198. 24 yasindayım basla

  199. hangi üniversiteye gidicem

  200. evleneceğim kızın adı ne olur?

  201. ne zaman evlenecem kimle evlenecem

  202. güzelmişşş 😆 🙂 😉 8) 😐 :-* 😳 🙁 😥 😮 😕 😡 😮 :zzz 😛 🙄 :sigh:

  203. büyüyünce ne olcam :-*

  204. RÜMEYSA BENİ SEVİYORMU

  205. büyüyünce hangi ünüversite gidicem 😀

  206. ZENGİN OLACAKMIYIM

  207. en yakın arkadaşım kim?

  208. liseyi hangi lisede okuyacağım

  209. 😆 😆 🙂 8) 😐 annem bursaya taşınıp bizi yanına alacakmı?…

  210. 😀 slm arkdslar ben de boyle bisite kurcammmmm

  211. bi gün burak bana aşık olucakmı 🙁

  212. 😆 ben kime aşık olurum 😆

  213. 😀 😀 😀 😀

  214. mangayla düet yapabilicemmi yağmur beni sevecekmi

  215. 😀 arkadaşlar cok egelnceli : 😆 8) 😛 :sigh:

  216. kimle evlenecem.

  217. en yakın arkadaşım kim

  218. benim en iyi arkadaşım kim

  219. en iyi arkadaşım kim

  220. bana bunun adresini bi dermisiniz arkadaşlar yhaaa bnde arkadşıma yapacamda şaka bilmiyom adresini 🙁

  221. sizi seviyorum

  222. 🙄 😀 😀 😀 8) 🙁 🙂 😆 😀 😛 😛 😛 😛 😛

  223. ben yarin ne yapacam
    :-*

  224. benim evlencem kızın adı…

  225. 😳 :-* 8) 😆 :zzz 😡 :sigh: 😥 :-* 😐 8) 😉 🙂 😆 😀 😳 😳

  226. gelecekte mesleğim ne olacak
    😀

  227. en iyi arkadaşım kim

  228. sevgilim benı sevecekmı? 🙁 🙁 🙁

  229. 😡 😮 😳 😥 😆 🙂 😉 8) :sigh:

  230. kaç yaşında ölücem ve kaç yaşında evleniceğim

  231. kaç yaşında çocuk sahibi olacağım

  232. gelecek te ne iş yapıcam
    😉

  233. gelecek te durumum nasıl olacak 😀 😆 🙂 😉 8) 😐 :-* 😳 🙁 😥 😮 😕 😡 😮 :zzz 😛 🙄 :sigh:

  234. 😀

  235. bu nasil bir sey ki geleceyimiz bir makineye bagli

  236. neden ben yorumumu gormuyorum bana yardim edermisiniz?

  237. 😆 😆 😳 😳 bana bi saat sonra nolacak

  238. bugün yemekte ne yedim

  239. gelecekte kiminle evlenicem?? 😆 😆 😕 😕

  240. bni km seviyor 😐

  241. annemin adı nedir

  242. kiminle evlencem

  243. 😮 😕 :zzz 🙄 bnim sevdiğim varmı 😛 😐 😥

  244. ya ama gelcek makinesi çıkmıyok i bana yardımcı olurmusunuz bulmazm için :sigh:

  245. ben büyüyünce ne olacam

  246. BENİM AİLEDE SEVDİM KİŞİ KİM? 😐

  247. 😀 sevdiqim kişi

  248. ne zamanevlenicem … ve kaç çocuğum olacak

  249. 🙄 😉 yaa benim ismim emir soyismim ne 😀 😆 🙂 😉 8) 😐 :-* 😮 😛 😮 :zzz

  250. fen sınavı ne zaman olur? 😆

  251. sana fen sınavı ne zaman die sordum 😆 🙁

  252. 😥 sınavdan kaç alacam

  253. :zzz sınavımdan kaç alacağım

  254. eylül beni seviyor mu 😐

  255. eylül beni seviyor mu

  256. ben birini seviyormuyum

  257. beni kim sevio
    :sigh: :sigh:

  258. ben kimden nefret ediyorum 😳

  259. annemin adı ne..

  260. babamın adı nedir

  261. geleceğim nasıl acabaaaaaaaaaa :sigh: :sigh:

  262. sevdigim kişi 😳

  263. beni sevem varmı

  264. bende hoşlanan varmı

  265. benden hoşlaanan varmı

  266. bendem kim hoşlanıyor

  267. büyüyünce çekici olacakmıyım 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

  268. 15yaşımda nasıl gözükücem

  269. kim beni sevyor :-*
    :zzzz

  270. benim adım neyy ???????????????????????????????????????????????????? 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

  271. bni kim seviyor

  272. eda bana laf attımı?

  273. beni kim sewiodr 😕

  274. ben kmi sewiorm :-*

  275. bni km seviodr 😉

  276. hangi ise giricem 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡

  277. ecem gıcık mı

  278. beni kim sevio 😀 😆 🙂 😉 8) 😐 :-* 😳 🙁 😥 😮 😕 😡 😮 :zzz 😛 🙄 :sigh:

  279. ben yaptım arkimde sew öğrenmek için inandı mal 😀

  280. sevdim
    kız

  281. annemin adı ne

  282. çok seviyorum bu oyunu

  283. 😆 ben kimi seviom 😆

  284. annemin ismi ne?

  285. ben ne zaman ölecem

  286. bebemın adı ne 😳 😳

  287. barış beni sewiyor mu? 🙁

  288. ewt sudecm eda senin arkandan cok laf attı 😆

  289. ben ne zamam öleceğim 😡

  290. bene biri ne zaman cıkma teklifi edicek

  291. benim sevdiğim erkeğin adı ne?

  292. sevdigim kişi beni gercekten seviyomuu 🙁

  293. barış beni seviyomu

  294. ben ne zaman dogdum bilirsen sana 100 üzerinden 1 verecem

  295. beni kim seviyodur

  296. beni kim seviyo

  297. büyüyünce ne olacağım 😛 :zzz 😮 :-* 😮 😕 :sigh: :sigh: 😡 😀

  298. büyüyünce benim sevgilim olacak mı 😮

  299. berin ben diş tedavisine başlayınca yine benim arkadaşım olacak mı 😳

  300. 🙁 kaan bni seviyomu

  301. beni kim seviyor

  302. hayat güzel haberler süper 😉 gelen varsa ben gider. bay………………

  303. sorum şu karadelik oluşumunda dönen kütlenin manyetik alan kuvveti büyüklüyü ve hızı neye göre belirlenir ve her şeyi alabiliyorsa içine neden püskürtme ihtiyacı duyuyor.

  304. 😀

  305. yarın aydına gide bilecekmiyim

  306. 8-12 ağustos sağlık bakanlığı atamalarında atanabilecek miyim?

  307. 😡 hiç beğenmedim

  308. ilkay beni seviyo mu 😥

  309. sevgi beni seviyomu

  310. sevgi seviyomu beni

  311. Kim beni seviyoo 😳 😳 😳

  312. kimler beni seviyo 😳 😳 😳 😳 😳 😳 😳

  313. bence çok saçma :sigh: 8) 😉 😆

  314. bunları alllahtan başka kimse bilemez sinem nerden bilsin b u makine dünyada yüz bintane sinem var halla halla ya sabır vala kuvvet

  315. naz’ın mesleği ne olucak?

  316. beni sevenin adı ne

  317. beni sevenin adı ne

  318. BENİ KİM SEVİYO

  319. beni kim seviyor 😐

  320. beni kim sevi ve adıne

  321. beni sevenin adıne 😳

  322. beni seven kişi kim

  323. beni ben mirac

  324. peki benim sevdiğimin adı ne demek her şeyi biliyon bunu da bil o zaman

  325. 😥 ben çok mu zekiyim xd öelyimde 😡 😛 😆

  326. sınıfın en zekisi km? 😳 :-*

  327. 8) büyüyünce mimar olacakmıyım

  328. Her seyi biliosan benim soyadim ne?

  329. Benim soyadim ne ozmN?

  330. beni kim seviyor 😆

  331. beni kim çok seviyo

  332. burcum ne

  333. beni kim seviyo

  334. beni kimseviyor. 😉

  335. 😆 VETERİNER OLUCAMMI

  336. büyünce zengin olacam yoksa fakir

  337. büyüyünce eczacı olucakmıyım

  338. 😀

  339. hahaha 😀

  340. zor seydi yeri var 😀 😀 😀

  341. zordu

  342. 😀

  343. soyadim ne

  344. dostlar cok komik 😆 😆 😆 😆 😀 😀 😀 8) 😀 😆

  345. beni kim seviyor? büyüyünce hangi meslek olcam? ingilizce sınavından kaç aldım?

  346. ben

  347. bence seven yok 😳

  348. benim yanımda kim var

  349. benim sevgilim hasanmı olcak burakmı olcak

  350. en iyi arkadaşım kim

  351. ben moda tasarımcımı olucam yoksa gıda mühendisi :-*

  352. tükçe ,matematik ,fen ,din , sosyal sınavından ne alıcam 😕 🙄

  353. türkçeden ne alcam

  354. güzel bir geleceğim olacak mı

  355. 😀

  356. sevgilm kim olacak

  357. furkan salak mı?beni seviyo mu?

  358. takdir alıcak mıyım?

  359. bn büyüyünce kimle evlenicem nasıl biriyle

  360. 😆 😆 bn nüyüyünce polis olucammı

  361. ben büyüyyünce polis olucammı

  362. :-* 😳 🙁 😥 😮 😕 😡 😮 :zzz 😛 🙄 :sigh: 😀 😆 🙂 😉 8) 😐

  363. ben çok sevinçliyim 😆

  364. dunya

  365. hayat

  366. ben futbolcu olabilcekmiyim 😆

  367. ben ”fenerbahçe”de oynuyabilirim dimi. 8)

  368. [quote]bn büyüyünce kimle evlenicem nasıl b 😥 senbe 😥 nimsevgilim ile evlenecen

  369. ben büyüyünce ne gibi zevklerim olacak? 😀 😆 🙂 😉 8) 🙄

  370. en iyi arkadaşım kim

  371. en sevdiğim kişi kim

  372. çok komik 😀 😆 🙂 😉 :-* 😳 🙁 😥 😮 😕 😡 😮 😛 🙄 :sigh: :zzz

  373. ne zaman kıyamet kopacak

  374. şu an kiminle konuşuom

  375. Beni kim seviyo 😀

  376. kıyamet ne zaman kopcak :sigh: 😐 :/:(

  377. aşık olucakmıyım :sigh:

  378. bn büyüyünce kimle evlenecem

  379. harry styles bana aşık olcak mı

  380. ben büyüyünce ne olacam

  381. ingilizceden kaç aldım

  382. ben akıllımıyım

  383. hadise gibi ünlü olcam mı? 😆

  384. sınavlarım iyimi 😆 🙂

  385. benim adım ne
    😆 8) 😀

  386. Benim sorcagım soruyu başkası da sormuş benden hoşlanan çocugun adı hadi tahmin edin gürüm la bi saçmalamayın yukardaki yazıyı okumadınızmı bu tamamen bir kandırmaca okuyun la bi gürceksiniz yazarın kendisi bu sorulara cevap veriyoo bu site ile hata arkadaşlarımıI kandırabiliyomuşuz manyadınızmı siz bunşarı gelecegi alahtan başka kimse bilemez bi siyeden medet umup kendinizi kandırmayın