Ziyaretçi Defteri
1

– ZİYARETÇİ DEFTERİ –

Görüş ve önerilerinizi, yorumlarınızı , isteklerinizi, sorularınızı buraya yazabilirsiniz.

(Sayfanın alt kısmında yer alan yorum ekle kısmından mesajınızı bırakabilirsiniz.)

Yazar Hakkında

1986 Rize/Çayeli doğumlu. Öğrencilik hayatında bir çok kulüp organizasyonlarında, etkinliklerde ve sempozyumlarda yer aldı. Sosyal medyayı aktif olarak kullanmasının yanında; bu blogu ile 2010 yılında Türkiye çapında yüzlerce katılımcının yer aldığı yarışmada 1. oldu. Kitap okumayı, araştırmayı ve yazmayı çok seviyor...

Yorum Yap

Yapına Yorumlar (67)

  1. admin abicim ya ben bir film arıyorum adı “robot adam (Bicentennial Man) ” bu filmin tr düblajını bulabileceğim bir site var mı. yardım cı olursan sevinirim xD

  2. Selam, o filmin TR dublajını arayan çok ama yayınlayan yok : ) Alt yazılı izlemeni tavsiye ederim : ) [ ki ben öyle izlemiştim; gayet güzeldi. ]

  3. Eyvallah saol.

  4. Selam Abicim, sana yine ihtiyacım var eminim yardım etmekten zevk duyarsın 😆 . Bir tanıdığım benden domain adı satın almak için bilgi istedi, internette bir yığın site var ama güvenemediğimden bişey söylemedim. Bildiğin güvenilir bir domain sitesi var mı?

  5. Selam volkan; ben domain konusunda hem host şirketimde olan hozzt.com ile bir çok domainimin yer aldığı markum.net şirketlerini kullanıyorum; markum yaklaşık 8 senedir bu piyasa da… İkisinde de 2 yıldır çalışıyorum ve her hangi bir sorun yaşamadım. : ) Ücretleri de bir birlerine yakındır.

  6. Selam Hakan;

    Ben Ali Yamaner

    Metin Anter e yapmış olduğun dövmeyi gördüm. Çok beğendim. Telefonunu rica edebilirmiyim.

    Ali Yamaner

  7. Ali, benim ad ve soyadımı taşıyan bir çok kişi olduğundan sanırım bir karışıklık oldu; dövme yapmıyorum ama dövme resimleri blogumda paylaştım. 🙂 iyi günler.

  8. Evt yine ben. yine bi soru. Usat Alacakaranlık serisinin 1 ve 2. kitaplarına baktım netten. bi iki tane buyldum ama pdf ben txt formatında arıyorum. belki rast gelmişsindir. bulursan sevinirim. şimdiden çok çok sağol.

  9. hatta neden sende E-book bölümü açmıyosun. Güzel olur bence. Hem kitap okumayı seviyosun iyi bi yol gösterici olursun 😆

  10. pdf formatında olan dosyaları txt formatına çevirmeyi denedin mi peki? nette arayacaklarının hepsi zaten pdf dormatında yayınlanır, o şekilde olur yani… txt formatında neden arıyorsun ki? 🙂

    ayrıca e-book paylaşmak yasal değil; yasal olmayan şeyleri malesef paylaşamıyorum. : )

  11. txt ye çevirebiliyorum da bazıları resim oluyo 😆 onları çeviremiyorum. e book yasal değilse sende sadece tavsiye kısmını yap olmaz mı. bi haftadır okunacak güzel bi kitap arıyorum. başkalarının yorumlarına bakıyorum. niye senin tavsiyelerine bakmim di mi

  12. OLabilir, güzel bir düşünce: teşekkürler! 🙂

  13. bişey değil 😆

  14. Çok güzel bir mekan çok beğendim.

  15. teşekkürler. 🙂

  16. iyi günler, link degisimi yapiyormusunuz?

  17. slm bnde aranıza katıldım 😀

  18. link değişimi malesef yapmıyorum.

  19. Abicim merhaba. Sana bu joomla konusunda bi soru sormak istiyorum. bende kişisel bi site için tema arıyorum. seninkinin formatına benzer. bildiğin bi tema sitesi varmı ?

  20. volkan, merhaba. 🙂

    bestofjoomla.com sitesinde tüm temalar var ama ücretli onlar. 🙂 ücretsiz bir site bilmiyorum açıkcası; joomla themes 1.5 diye arat google da.. benim blogumda da 3-4 tane ücretsiz tema yayınlamıştım, onları incele ya da…

  21. Merhabalar;

    Nette yeni bloglar ararken karşılaştım sitenizle ve ilk gözüme çarpan şeyin blog simgenizin Stardock’un ObjectDock programının simgesi oluşu. Bence o logo yerine kendi stilinizi anlatan daha güzel bir şey bulabilirsiniz. Benden size tavsiye 🙂

  22. selam,

    teşekkürler yorumun için.. logoyu ben yapmadım; ilk açıldığında öylesine bir arkadaş yapmıştı. fakat yeniden değiştireceğim temayı… o zaman düşünürüz. sağolasın.

  23. ffden görüp geldim sitenize,gerçekten giriş kısmı ve sitenizin genel içeriği güzel.Söylemek istedim,sitesininin beğenildiğini,site sahibi bilmek ister diye düşünüp yorum şeyedeyim dedim (:
    Yayın hayatınızda başarılar.

  24. dostum teşekkür ederim. 🙂

  25. Ben de ff den görüpte bir inceleyeyim sitenizi diye baktım ve de çok özendim, çok güzel ve size özel bir şey olmuş..Kolay gelsin.. 🙂

  26. emine, teşekkür ederim. 🙂 sağol.

  27. tehmıne menı sevır

  28. meraba. http://www.hazirsuzluk.com ile ilgili bi bilginiz var mı?

    twitter’da sizi followlamıs ama?

  29. abisi siten gerçekten çok güzel. eline ve yüreğine sağlık

  30. merhaba,

    Mustafa abim teşekkür ederim; sağol.

    Umur, evet; sahibini tanıyorum. yani yapımcısını. 🙂

  31. emice oğli hayin iyi işler ediysen habu trabzona olan wikipedia partisini da sen mi organize ettun

  32. ziyaret ettik ha burayi, umduğumuzu bulduk, atatsözleri pert 😀

  33. ben

  34. Intro çok sempatik 🙂

  35. Merhabalar, siteniz oldukça iyi tasarlanmış. Sizi sadece bir konuda uyarmak isterim. Sitenizde bir çok yerde fotoğrafa “resim” demişsiniz. Bu ciddi bir kelime kullanım hatasıdır. Resim ve fotoğraf farklı şeylerdir. Resim yapılır, çizilir; fotoğraf çekilir 🙂
    Uyarımı dikkate alın lütfen. Başarılar.

  36. merhaba, intro güzel. bir süre sonra daha güzeli olacak o kısımda. 🙂

    erenemre, seo çalışması o şekilde yaptım ama bundan sonra dikkat edeceğim, sağol. 🙂

  37. herkese slm

  38. büyüyünce ne olacağım?

  39. 🙁 🙂 :zzz 😛 🙄 büyüyünce ne olacağım?

  40. 😀 engelliler ile ilgili sitelerin isimlerini istiyorum.

  41. temanız çok güzel sitenizde yolunuz açık olsun

  42. walla k.bakma ama giriş intronu (ç)alıyorum :-* sol alta hakan kara web günlüğünden diye yazıcam tabi o kadar eşek değilim 🙂 zaten benimkisi bedava site öyle uğraşıyorum kendi çapımda… yinede alma istemiyom falan dersen anlarım abi.. bana bi mesaj at yeter anında kaldırırım… yaptığın uraştıın bi şeyin çalınmasınn ne demek olduğunu bilirim 😉 (doğrusunu söylemek gerekirse benim intronu kopyalamam dünyayı tek başıma yere tükürerek kirletmeye benziyor ama olsun kirlilik kirliliktir yani… :D)

  43. acemi bi bilgisayar mühendisi öğrencisi olarak intro sayfasını veya en azından gözlerin yapımını istesem…

  44. Sitenizi ve özgün tasarımınızı çok beğendim ve bunu belirtmeden geçemedim:) Elinize sağlık…

  45. merhaba,

    msn kullanmıyorum arkadaşlar. 🙂 intro’mu isteyen alabilir sorun yok.

  46. sitenizi joomla ile uğraşlarım esnasında görmüştüm. O zamanlar sadece baktığım sitenizi bu sefer google aramalarında ‘kişisel web sitesi’ aramasında en üst sıralarda buldum ve üye olup ziyaret edeyim dedim. Güzel özenli ve düzenli bir site yapmışsınız. tebrikler.
    bende kendi çapımda meseliği gereği tarihogretmeni.org ya da yahyagungor.com web sitemi geliştirmeye çalışıyorum joomla ile ilgili çalışmalarınız takibimde

  47. merhaba. sitenizi google “kişisel web sitesi” aramalarımda keşfettim. çok güzel hazırlamışsınız elinize sağlık. bende kendi kişisel web sitemi tasarlıyorum amatörce 🙂 nasıl irtibata geçebiliriz?

  48. selam okan, iletişim kısmından bana mail yazarsan, maillerine cevap verebilirim. 🙂 kişisel siten konusunda başarılar dilerim…

    selam yahya, görüşlerin için teşekkürler. 🙂

  49. selam web siten güzel olmus ve şiir-aşk kategorisinden bazı şiirleri almak istiyorum bir sakıncası var mı ve size mi ait şiirler…?

    *

    admin notu:

    Şiirlerin bir kısmı bana ait, bir kısmı da değil. İstediğin gibi, bağlantı linkini de paylaşarak istediğin yerde paylaşabilirsin.

  50. meraba siteniz çk faydalıbunu için teşekkür ederizz..
    Şimdiyse bi problm var. bana verilen pc uzun zaman kullanılmadığı için ve şirket çalışanlari değiştiği için Admin şifresi unutulmuş ama bnm bunu açmam lazım.. şu an hiç bi şeklde açılmıyor.
    XP professionl.

  51. merhaba,

    bunun için girişteki kullanıcı adı kısmına ‘administrator’ yazmanız ve enterlemeniz yeterli; yapamıyorsanız bu konuda google de resimli anlatımlar dahil bir çok sonuç var. 🙂 kolay gelsin.

  52. harika bir siteniz var. başarılar dilerim..

  53. web siteniz güzelmiş.tasarımı eğer size ait ise tebrik ederim başarılı bir çalışma olmuş

  54. elınıze saglık sıtelerınız super 🙂

  55. Çok işime yarayacak bilgiler sunmussunuz. teşekkür ederim..

  56. youtubedeki görme özurlu kızın video başlıgını degiştirirsen sevinirim.

    HAKAN KARA: Başlığı kontrol ettim bir sorun göremedim; neden böyle bir istekte bulunduğunuzu yazabilir misiniz?

  57. güzel bi site olmuş başarılar

  58. girişteki flash çok başarılı tebrik ederim

  59. Merhaba hakan kardeşim.
    Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm paypal hesabını senin yazın sayende hatırlayarak yaptım.Yazı için teşekkürler.Kafama takılan bir konu visa kart bilgilerini yazmadım.Yazmam gereklimiydi bilmiyorum.Bu konuda yazıda bilgi vermemissiniz.Güncelleme yaparsan iyi olur.Siten güzel hoşuma gitti.Tekrar tebrik ederim.Görüşmek üzere.Kart hakkında bilgi geçersen memnun olurum.

  60. O bilgileri yazmana gerek yok; paypal hesabına para gidecek. paypal hesabından o işlemleri yapacaksın. iyi günler; görüşlerin için de teşekkürler.

  61. çekirdek olarak joomla kullanmışsınız.
    bazı yerleriyle oynayarak site hoş bir görünüme ulaşmış ve bu da gayet başarılı.

  62. Çok sağol kardeşim çok yardımcı oldun 🙂

  63. Merhaba Hakan Kara.
    Hukukderslerim bloguna yazdığın yorumu okudum. Anlayışlı ve yapıcı tavrından ötürü teşekkürler. Okumam dileğiyle bir de link eklemişsin ancak linki açmadım. Yazını mail adresime gönderirsen ya da açabileceğim başka bir adres verirsen sevinirim. Çalışmalarında kolaylıklar. Sağlıcakla..
    Hüseyin Cem ÇÖL

  64. BAŞARILI

  65. 9505 android 5.0.1 cihazı rootladım herşey tamam ama cihazı yıldız kare 0808 kare yaptım DM+MODEM+ADB Yapıyorum ki

    zx3 görsün diye ama bu bilgisayara takılı USB aygıtlarından biri çalışmadıgından windows aygıtı tanımıyor uyarısı geliyor
    windos xp ve win 7 de deneedim ikiside aynırı sorunn. yardım edebilirmisiniz hakan kara ceplik konuyu siz açmışsınız saırım

    kolay gele..

    • 9505 model telefonla orjinal imei yüklemek için bence z3x box kullanmayın. benim ilgili makalemde sonuç başarılı oldu ama çoğu modelde telefon kullanılamaz hale geliyor.

  66. Siteniz çok güzel