Sizde Omegle’yin !

Her geçen gün sosyal paylaşım platformlarına yenisi eklene dursun; türkiye’de bunların bedava reklamları devam ede dursun; bir web sitesinden de ben size bahsedeyim.. sitemizin adı: www.omegle.com . bu web sitesinde ne yapılıyor?. rastgele sohbet!. yani bir nevi eş bulma programları olur ya, karşılıklı konuşursunuz beğenirsiniz vs. burası onun sanal olanı sanki 🙂 erkek erkeğe konuşmalar olmuyor yine, siz bağlanırken herhangi bir kullanıcı adı vs. seçmiyorsunuz, direk start chat deyip; başlıyorsunuz. aynı anda online olan binlerce kişi var ve evet ne yazık ki çoğu erkek!. zaten ilk sorulan soru da cinsiyet oluyor; alın benim bir kaç karşılaştığım sohbet metinleri :


Stranger: Heyy=)Are u male or female?=))
You: male 🙂
Your conversational partner has disconnected.

Yani: verdiğim cevaptan sonra, hemen sohbettn çıktı!.


You: slm
You: naber
Stranger: iyi senden
Stranger: isim ne
You: ne olsun
Stranger: acaba
You: artık ingilizce kasmaya gerek yok
You: omegle türkçe oldu
Stranger: aynen
Stranger: haklısın

Yani: Her zamanki gibi, orayı da türkler istila etti 🙂


You: hi
Stranger: hey
Stranger: 18 m israel
You: 24 m turkey
Your conversational partner has disconnected.
Bunlar benim paylaşacaklarım, yorum ekleme yoluyla sizde komik paylaşımlarda bulunabilirsiniz. Ayrıca omegle.com sitesinde logları saklayabilirsiniz, feedback ile diğer sitelerde paylaşabilirsiniz. start new  conversation tuşuna basarak yeni bir konuşma için bekleyebilirsiniz.
Sizde Omegle’yin!
İyi eğlenceler!

 

Benzer Yazılar

Exit mobile version