1. Ana Sayfa
  2. Gündem
  3. Justin Bieber ve Konseri

Justin Bieber ve Konseri

afrikalı aç çocukKimsenin ‘özgür iradesini’ zorla değiştiremeyiz. Fakat, bazı konularda özellikle ‘genç ve her an yönlendirilmeye açık beyinler’ hakkında onların yararını düşünerek, mantıklı açıklamalar yapabilir; onlara yol göstermek için bazı ‘kendi doğrularımızı’ onlara aktarabiliriz. Bunda bir sorun yoktur umarım değil mi? Yani diyorum ki; sen bir şeyi sevebilirsin ama sevdiğin şey doğru olmayabilir. Biri sana gelip bu yaptığının yanlış olduğunu söyleyebilir. Ki aslına bakarsanız; özgür iradesiyle hareket eden birine yine özgür bir irade ile tepki koyabiliriz. İki tarafında birbirini suçlayabileceği bir durum oluşturabilir belki de ama insan değil miyiz? Konuşa konuşa..

İşte konuşalım…

Justin Bieber’ı sevmeyen ufak kız çocuğu kaldı mı?
Justin için ağlayan, seni çok seviyorum diye bağıran ufacık veletlerin video’ları dönmüyor mu Facebook’ta, Youtube’ta?
Çocuk değil potansiyel sığır yetişiyor farkında mısınız?
Sizce Madonna’nın sesi çok mu güzeldi?
Britney Spears’ın sesi 2,5 oktav mıydı?
Olayı ne bunların, neden milyon dolar kazanıyor bunlar?
Deha olarak doğmuş sanatçı kumaşlı adamlar kazansın zaten onlara hiçbi lafım yok, ama o paraları böyle tipler ya da Justin Bieber kazanıyorsa işte orada dellenirim ben. Vasatın biraz üstü yeteneği ile bu şekilde televizyonlara çıkıp paranın içinde yüzen overrated tipler. Bi konser biletine 300 TL para verilir mi?
Bizim paramız onlar arkadaşlar!
O paraları kazanmak için neler yapan insanlar var. O paralar için….
Uzar gider aslında konu bu şekilde. Farklı kollara ayrılır ama anlaşamayız belki de…
Yine de şöyle anlatayım belki daha mağrur olur: Resimdeki bu çocuk Afrika’da ‘açlıktan ölürken’ çekilmiş bir hali… Hiç bir bok yapmayıp, anne-babanın parasıyla bu çocuğun konserine 300TL para veriyorsan potansiyel sığırsın…
Bütün bunları geçtim; Justin Bieber denen insanı anne babasından daha çok seven sığırlarda var.

Şunu söyleyebilirsiniz: Seninde benzer yaptıkların vardır. Bakıyorum da; zamanım dışında fuzuli yaptığım bir iş yok. Kimse de mükemmel değil. Ama mükemmel olmadığım içinde yanlışları söylememezlik yapamayız ki? Ben burada yazıp da eleştirdiğim konuyu yapmam, yapamam… O yüzden rahatlıkla yazıyorum.

Tamam; müzik dinlemek, eğlenmek herkesin hakkı.
Ama…
Ya da neyse…

Hayallerinizle her şeyi yapabileceğimizi sanıyoruz. ‘Ağaç yaş iken eğilir.’ der atalarımız; gençliğimize bakın. Justin Bieber denen çocuk için, yürüyüşler yapan, twitterde sürekli TT yapan, ne bileyim daha bir çok şey yapabilecek ( hayal gücünüze bırakıyorum ) insanlar var…
Yazık değil mi?
Bunlar geleceğin anne ve babaları olacaklar…
Eğer şimdi onlara doğru yolu göstermessek ne zaman göstereceğiz…
Justin denen çocuğun katıldığı bir programı izledim; müziklerini sevmiyorum ve sesi de güzel olabilir ama bana göre potansiyel bir endüstri iconu…
ve bir geriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii… 🙂

Yazık gerçekten. ‘Özgürlük’ yalanı ile uyutulup, gidiyoruz bir alamete de bakalım; hayırlısı…

Yorum Yap